måndag 7 januari 2019

TACK FÖR MINA ÅR PÅ CENTRALSKOLAN

God fortsättning på 2019 önskar jag er ALLA.   

Jag vill tacka för 3 fantastiska år på Centralskolan. Idag var min sista dag på skolan och det är så många många saker som jag tar med mig, så mycket jag har lärt mig och så många otroligt bra och fina elever jag mött genom åren. Det är så många fantastiska, kunniga, kreativa och utvecklande pedagoger som är på Centralskolan. TACK ALLA! 
När elever, föräldrar och alla pedagoger strävar mot samma mål - som på Centralskolan - är vi är BRA skola. Vi har visat det genom äpplet och vad KRUT står för. 
Idag fick jag ett väldigt vackert äpple i glas, som ett minne och som framöver kommer att pryda mitt bord. Äpplet kommer alltid att påminna mig om Centralskolan!


Vill också på det här sättet TACKA ER ALLA och önska er LYCKA TILL i det fortsatta arbetet.

Nu är det Anna Jernberg som är tf rektor på skolan. Ni når henne på anna.jernberg@sigtuna.se 

kram
Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar