torsdag 2 februari 2017

FÖRÄLDRASAMRÅD 15 FEBRUARI - TEMA NYA CENTRALSKOLAN

Välkomna till Föräldrasamrådet onsdagen den 15 februari kl 18.00-19.30. Temat för kvällen kommer att vara Nya Centralskolan. 
Vi kommer att vara i personalrummet, ingång från gården.

Jag kommer att berätta om hur det går med bygget och planeringen och förberedelser för att kunna flytta in i nya skolan i december 2017. 

DU kommer att kunna ställa ALLA frågor du har inför nya skolan. En hel del kommer jag att kunna svara på och andra frågor kommer vi ta med oss i det fortsatta arbetet. Jag kommer också att sammanställa alla frågor och svar som alla har och de kommer att sammanställas på bloggen.

ALLA är hjärtligt välkomna, oavsett om du är vald att vara representant i Föräldrasamrådet eller om du är en intresserad förälder som vill ha information om vad som är på gång.

TACKSAM om du i förväg meddelar mig så jag vet att vi får plats.

VARMT VÄLKOMNA!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar